Tuesday, February 22, 2011

Sindrom Org DApor

Ok..hr nih sesi geledah dapor coz td pg bli brg dapor skit..*skit ke?unbelibebel

Bile asyik menggeledah tu,biaselah..jmpe mcm2 khazanah n slalunye ialah, brg yg dh sedia ada kat dapor,msti terbeli lg..sbb pkir brg2 tu dh abes..aiyak..mcm nih rpenye sindrom org dapor..lau kmpul2 sume khazanah tu,bole bkak kdai roncet nih..*jeles wak talib lau aku cbe masuk ke ke kelabnye

Bnda plg byk ialah serbuk kunyit,mauripan @ yis..bpeket2..blinye dhlah byk..*tu pon sbb murah..lau mahal mcm myk ron97, harapan jelah aku nak beli..camnelah pompan nih bole dlm kategori akauntan dlm kluarga eyh?mgkin kategori tu bkn utk aku lah..mgkinkah aku bkn anak dara sunti pompan?*cubaan bkak suar utk check.owh rpenye sy pakai kain mlm nih..ehehheh..suar spekah sy bkak?'jeng2..nobody..la la la..mlelah tu dtg swan ko kan jila?

Pape pun,nih lah lumrahnye..pompan bkn bli bnda tak bguna kan..kunyit tu,leh gne lg 4 taun utk kenduri ptg jambul anak aku nnt tau..*zaman bilenye ko nak kawen tu?..ok,takyah tanye..bai!!

No comments: