Monday, February 21, 2011

Alasan Blom Kawen

Lately kan,npe org ske tanye bile aku nak kawen eyh?mata dia sakit ke lau tgk aku bsendirian atau duit simpanan dia akan bkurg sbb kne blikan aku beras..adoi..mcm2 prangai org nih..ade je dia tak puas hati..seb beklah aku pndai skit,kurg pndai byk...aku dh bsiap sedia dgn alasan2..haha

Belum Puas Menikmati Hidup - bmakna aku lom rse puas hdup single..dan blom mlakukan ape je aku ske tnpa perlu mmkirkan bebelen suami dan perlian lg perit dr hempedu ular sawa*tlebih tgk cite mknan esotiklah tu


ahhh..indahnye donia..yammeh3

Belum puas mengembara ke ceruk2 rantau - bmakna aku nak pg smua tempat aku tmampu dan mnikmati suasana bru..knon2 mcm ikut ckp org tua..jauh pjalnan,lenguhlah kaki kau luas pemandangan

 Sini pon nak pg..pepandailah korg nak sebut..ngeee


Nak tunggu aku kurus - motifnye ialah knon2 nak nmpak cntik pd hr bbhagia dan mnunjukkan rse keseriusan sgt2 thadap pkahwinan
Lau dh prut mcm dodol tumpah nih,cmne nak tsejatnye lemak2 ko tu?

Nak bershopping spuas2nye - natijahnye ialah,aku nak mmbeli smua tnpa rse segan silu mgunakan duit yg ade smpai aku puas..tanpa ade org ngok ngek ngok ngek kat tlinge aku utk soh bjimat..

coklat nih pun aku nak beli gak..mmg smpai taun unta nntlah ko tak kawen
atauuuuu..aku wat2 tak dgr pe org tu tanye..aku buat2 pekak separa jap mse org tu bkata2 kan..aku buat2lah tnye..haaa??ape??bila ape?!!nak yanwen?!!ape tuu?bhase ape tu??..ok kan3?korg cbelah tau2..msti bkesan..

tak dgr..tak dgr..tak dgr...lalalallaa

2 comments:

Cik Jannah said...

eh eh kawen tuh apa??
ekekee

Z`s Garage said...

kawen tu uttt utt lah..hohoho